تحميل البوم محمد حماقى حاجة مش طبيعية

تحميل البوم محمد حماقى حاجة مش طبيعية
تنزيل البوم محمد حماقى حاجة مش طبيعية 2010

البوم محمد حماقى الجديد - حاجة مش طبيعية 2010
Mp3 - Cd Q

للتحميل

اضغط هنا


اذا واجهتك مشكلة فى التحميل
اعرف طريقة التحميل من ماس مزيكا

تحميل البوم محمد حماقى الجديد - حاجة مش طبيعية
تحميل , تنزيل , حمل , نزل , دونلود , اغنية , البوم , mp3 , مجانا , بدون اشتراك , جديدة , بدون تحميل , محمد حماقى , 2010 , ام بى ثرى , جديد

هناك 20 تعليقًا:

  1. احنا عاوزين الالبوم بسرع ارجوكم
    علشان سمعته مقاطع وعجبني جدا

    ردحذف
  2. البوم جامد

    ردحذف
  3. البوم حلو حلو كتير

    ردحذف
  4. بصراحه البوم جامد جدا وشكر للفنان محمد حماقى

    ردحذف
  5. جامد اوي الالبوم ده وانا بمووووت في حماقي

    ردحذف
  6. شكرا على الالبوم الرائع


    celebrity tv

    ردحذف
  7. معجبين حماقي وحسني9 أغسطس 2010 في 2:37 ص

    وااااااااااااااااااااو البوم اكثر من رائع

    ردحذف
  8. حماقي وتامر احسن مغنين وصوتهم حلو ربنا يوفقهم

    ردحذف
  9. انا روح الحب حماقي متشكرين علي الالبوم الحلو ده ربنا يوفقك يارب

    ردحذف
  10. انا روح الحب بحييكوا علي الموقع الحلو ده ومحتاجه طلب انا نزلت ويندوز جديد والشات مش بيفتح ومكتوب click here to download plugin

    ردحذف
  11. لو سمحتوا انا صطبت الويندوز والشات مش بيفتح عندى اعمل ايه ممكن حد يساعدنىاو يرد عليا

    ردحذف
  12. نزل برنامج اسمه flash player وسطبه هيشتغل معاك الشات

    ردحذف
  13. شكرااااااااااااا انا صطبته وكله تماااااام روح الحب

    ردحذف
  14. شكرا عالموقع ده

    ردحذف
  15. واللة انك شيد محمد حماقي بس سورري مش عارف كيف انرل ما بعطيني اي طريقة

    ردحذف
  16. شكرا جزيلا

    موقع الحياة الاخبارى
    http://www.elhyaah.com/

    أخبار محلية,أخبار عالمية,أخبار كرة القدم,أخبار مصر,أخبار المرأة,أخبار التقنية,أخبار الرياضة,مجلة المرأة,كتب أدبية عربية,العاب اطفال,عجائب وغرائب,الرشاقة والرجيم,أدب ساخر,العاب بنات,العاب ذكاء,صحة المرأة,العاب أكشن,العناية بالجسم,حوادث وقضايا,اذاعة راديو,قنوات تليفزيون,ملابس البنات,كتب سياسة,كتب تاريخ,المجوهرات,شنط,ساعات,حريمى,فساتين سهرة
    http://www.elhyaah.com/
    International News,Football News,Egypt News,News of women,news technology,news sport,Journal of Women, wrote literary Arabic,Kids Games,wonders and Strange Things, Fitness and Dieting,literature satire, Games ,Action Games,women's health,Body care,accidents and cases of FM,Radio,TV channels,girls,written policy,history books,jewelry,bags,watches

    ردحذف
  17. احلى البوم من احلى حماقي
    وشكرا

    ردحذف
  18. ليه يادنيا اللى بنحبهم إيديهم بالجرح لينا ممدوده
    ليه يادنيا فعز الفرحه بتسرقينى وبتشيدينى ولما
    الحزن يجييني بسرعه تهربي وتسيبيني ليه
    ماشيه تايهه خايفه ليه عايشه ومش عايشه
    نفسي فى مره تردي عليا وتجوبينى . .
    كتير بقول أعزار عن اتهامات جوايا ليكي
    وكتير دموعي بتنزل عليكى وتقول أأه لو كنتى
    زي موصفك قلبي وشافتك عيني مكنش حد هشوفه
    مجروح ولا حد مهزوم وصوته مش مسموع . .
    ليه ادور على حد مش بيقدر ووقت محتاجه ألاقى
    الف وش يتغيروبسرعه اكون لوحدى
    عادى وإيه يعنى . . .
    عايشه اسامح لبكره وامبارح وياريت كان بيقدر
    والف أأه توجعنى واسكت واقول ايه يعنى . .
    وده ايه اللى انا فيه بعذب نفسي ليه وعشان مين
    بيحب عذابي والحزن جاللى على بابي
    تعبت خلاص حب واخلاص . . وياريت كان بيقدر
    ليه يادنيابتدوقينى العذاب والمر انا قلبي مش تحت الامر

    بقلمى روح الحب

    ردحذف