تحميل اغنية هيفاء وهبى 80 مليون احساس

تحميل اغنية هيفاء وهبى 80 مليون احساس
تنزيل اغنية هيفاء وهبى لمصر - 80 مليون احساس
اغنية 80 مليون احساس - هيفا وهبى

لسماع الاغنية اون لاين بدون تحميل
اضغط هنا

لتحميل الاغنية
اضغط هنا

لمشاهدة الكليب
اضغط هنا

تحميل|اغانى|عربى|اجنبى|mp3|البوم|2009|سينجل
|نغمات|تنزيل|نزل|شعبي|راب|حمل|موسيقى|ام بى ثرى
|افراح|كليب|راديو|فيديو|اون لاين|بدون تحميل|مجانا|بدون اشتراك|2010

هناك 18 تعليقًا:

  1. اقول ان هده هيفاء حمارة ولا تستاهل تكون لبنانيا لانو ناس لبنان مثقفين واقول لمصر هي ماشي لانو تحبكم بس عملها ما بتادر تفرط فيه و باول للرخيصة هيفاء احنى مسلمين نحب الحجاب لنتقرب الى الله وليس العرا لنتقرب من الشياطين اعود با الله واقول لها لو تموتين مصر راح تحيك تكوني غلطانا كتير يارخيصة انت وصديقتك نانسي عجرم

    ردحذف
  2. ليه مش عاوزة تحمل

    ردحذف
  3. ما شاء الله يا مصر مبرووك الفوز عقبال الكأس الثاني بحبك قلها قلبي عنجد هيا ام الدنيا يا ريت انا مصرية

    ردحذف
  4. انا ريهام بحب احمد موت بجد ونفسي يعرف انا بحبوا اد اه

    ردحذف
  5. انا ريهام بحب احمد طاهر اووووووووووى بجد انا نفسي نكون لبعد

    ردحذف
  6. بحب الاغنيه دى اوى

    ردحذف
  7. محمد حماده سلامه محمد احمد شحات


    بحب هيفاء وهبى

    ردحذف
  8. أغنية جميلة من شاعر كبير/ بهاء الدين محمود وإبداع من الرائعة هيفاء وهبي اللي كل مصر بتحبها علي قد حبها لمصر

    ردحذف
  9. على فوزى محمد على عوض




    بحب مى عز الدين وهيفاءوهبى وتامر حسنى

    ردحذف
  10. حراام تسبها
    كل شخص ويحدد مصيره بنفسه
    وعقلها في راسها وتعرف خلاصها
    سوااء بالغناولا بالاستماع الى الاغاني

    ردحذف
  11. انا ما احب هيفاء بس دي الايان اغانيها حلوا واحلى غنيتين 80مليون احساس ووانت تاني بس ^_^

    ردحذف
  12. ياليت يكونوا هوون ناس بيفهموني

    ردحذف
  13. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  14. اغنية جاكمدة رووووعة

    ردحذف
  15. انا حبيت الاغنيه

    ردحذف
  16. هااااااااااى انا عجبانى الاغنية دى موووووووت انا من البحرين وبحب الاغنية دى موووت احلى اغنية شفتها لحياتى هيفاء

    ردحذف
  17. دى احلى اغانى هيفا بصرااااااااااحة

    ردحذف
  18. انا كنعتاقد ان مصر مثل باقي دول العالم المتخلف علاش هاد الصباغة كلها

    ردحذف