تحميل اغنية حسين الجسمى 6 الصبح

تحميل اغنية 6 الصبح - حسين الجسمى 2009
تنزيل اغنية حسين الجاسمى الجديدة ستة الصبح
6 الصبح mp3


لتحميل الاغنية

اضغط هنا


تحميل|اغانى|عربى|اجنبى|mp3|البوم|2009|سينجل
|نغمات|تنزيل|نزل|شعبي|راب|حمل|موسيقى|ام بى ثرى
|افراح|كليب|راديو|فيديو|اون لاين|بدون تحميل|مجانا|بدون اشتراك|2010

هناك 35 تعليقًا:

  1. الستة الصنح

    ردحذف
  2. طول عمرك جميل يا جسمى بصوتك الرائع بس ياريت تغنى كمان البوم بالعربى انا عبدالسلام الفقى من اشد معجبينك من مدينه دسوق 0103375357

    ردحذف
  3. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  4. عاشقة الجسمى14 ديسمبر 2009 في 9:53 ص

    تجنن الاغنية ربى يحفظك لينا والى اهلك يا احلى جسمى فى العالم تحياتى عاشقة الجسمى

    ردحذف
  5. اغنية جامد جداااااااااااا وكل اغاني الجسمي تجنن هو صوت روعة

    ردحذف
  6. انا مش قادر اقول ايه علي فنان كل المصريين بيحبوه وانا واحد كنت في ايطاليا لما سمعت اغنيته )بحبك وحشتيني) رجعت بحب البرنس حسين الجسمي

    ردحذف
  7. وايدحلو وروعة واصلن حسين الجسمي اغانيه كل يجنن

    ردحذف
  8. والله بطل ..

    ردحذف
  9. انا محمود سعد السيد رفاعى اهدى الاغنية الى ابى العزيز

    ردحذف
  10. حلوه جداااااااااااااااااااا
    واهديها لحبيبي وروح قلبي وحياتي احمد

    ردحذف
  11. أنا بموت فى حسين الجسمى وبهدى الاغنية دى لحبيبى كريم

    ردحذف
  12. ربنا يخليك ليا يا كريم ونبقى لبعض وأنا بهديك أغنية وحشتنى لحسين الجسمى أنا حبيبتك توتا

    ردحذف
  13. أنا بهدى أحلى جسمى لأحلى حبيب (كريم) حياتك وروح قلبك توتا

    ردحذف
  14. كتير حلوة لانو حبيبي اهداني الياها

    ردحذف
  15. اغنية كتير حلوة والكلمات جنااان!!!

    ردحذف
  16. انا من اشد معجبين الجسمي و اقوله بالتوفيق على الالبوم الجديد و اقول له ان الاغنية وايد حلوة و روعة و ياريت يا الجسمي تبدعنا باغانياتك الروعة وانشاءالله توصلكم الرسالة و موفقين باذن الله (:

    ردحذف
  17. ابي اقول بس كلمة واحدة (احبك يا الجسمي) ياريت توصل

    ردحذف
  18. الله عليك يا جسمى

    ردحذف
  19. يسلمو حسين الجسمي تجننن الغنيه يسلمووووووو

    ردحذف
  20. اشكر حسين جسمي علىهذه الاغنية والصوت الجميل شكر خاص من سالي salay.1994@hotmail.com يا ريت واتمنى ان احكي مع حسين الجسمي

    ردحذف
  21. الاغنيه حلوه بس الي يغنيها مايعجبني وشكرا

    ردحذف
  22. الالتلتلتلتالاتلللاالانتنمتنتالتلبلابتتنهخهعقثسفقغ

    ردحذف
  23. الاغنيه دى بتفكرنى بحبيب عمرى احمد اسامه كيكى انا بحبه اوى اوى اول حب فى حياتى انا دنيا

    ردحذف
  24. بصراحة الاغنية دى ملهش حل يا جماعة تسلمو يارب يخليك لى

    ردحذف
  25. روووووووووووووووووووووووعة

    ردحذف
  26. ماريهان السيد توفيق10 مايو 2010 في 8:39 ص

    احلى اغنية سمعتها بالنسبة للاغانى بتاعت اليومين دول مش كل اغنية نزلت نقول عليها اغنية جميلة بس الجسمى مختلف من نوعة وصوت رائع وشخصية جميلة فعلا انا شخصيا اتعرفت علية ahmed.m353@yahoo,com

    ردحذف
  27. ياحلو ياحلو اغنيته
    يســــــــلمووولي

    ردحذف
  28. hghykdm vhzum ,hgw,j lhahx hggi ugd ,hg;glhj jptm ,hggpk [lldg h,dhlqhx vphf

    ردحذف
  29. اغنية جميلة جدا اهديها لهدى ومى

    ردحذف
  30. اغنيه حلوخ كتير اهديها لانسام وسوسن

    ردحذف
  31. انا ادرى بحب الغنان حسين الجسمي بسبب اغنية 6الصبح واشكرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بكل حب

    ردحذف
  32. جميلة جدا الاغنية ديه ربنا يوفقك وتعمل غيرها بقى يالا مستنينك

    ردحذف
  33. ,وانا بحب الاغنية دى جدا

    ردحذف