تحميل البوم محمد فؤاد بين ايديك

تحميل البوم بين ايديك محمد فؤاد
تنزيل اجدد واحدث البوم لمحمد فؤاد بعنوان بين ايديك من انتاج شركة روتانا 2009
حمل البوم فؤاد الجديد بين ايديك مجانا وبدون اشتراك 2009
نزل اغانى الالبوم بسرعة وعلى سيرفرات صاروخية وتحميل مباشر
فقط جميع الاغانى جودة عالية ام بى ثرى mp3
انتظر الالبوم فقط على ماس مزيكا

http://img594.imageshack.us/img594/5412/71487230.png

لتحميل الالبوم

اضغط هنا


اذا واجهتك مشكلة فى التحميل
اعرف طريقة التحميل من ماس مزيكا

هناك 97 تعليقًا:

  1. شكررررررررررررررررراااااااا لككككككككككككككككككك

    ردحذف
  2. العفو واستنى الالبوم قريب اووووى

    ردحذف
  3. محمد فؤاد يعنى نجم بجد وفنان حقيقى بحبك يا فؤاد

    ردحذف
  4. محمد فؤاد هو احد عمائد الفن فى مصر والعالم العربى
    مشكوووووووووووووووووووووووووووووررررررررررر

    ردحذف
  5. محمد فؤاد ابن مصر فنان من الفننين صحاب الجمهور

    ردحذف
  6. مستنيه الالبوم علي نااااااااااار

    ردحذف
  7. يا فؤاد زهنا من الانتظار

    ردحذف
  8. انا قالب الدنيا ونفسى حد يدينى ميعاد ثابت للالبوم مش لاقى حتى سيمبلات للالبوم

    ردحذف
  9. اية الجمال دة يا فؤش مستنينك على نار

    ردحذف
  10. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  11. تسلم يا مودي انا بحيك يا باشا على المجهود الجامد دا على فكره انا موحا يا واد سامح;)ويارب ديما فى نجاح كدا يا حبي انت وباقى العصابه انا متابع معاكم هنا وسلملى على كل البشر سلاموووووووو يا حبي

    ردحذف
  12. انا محمود مطر يافؤش وارحم اهلى من الانتظار انا خللت والله بنحبك ياسيدى وبطل تقل بقى

    ردحذف
  13. انا محمود فتحى مطر يافؤش وعايش فى المملكة وحياة اغلى حاجة عندك خلصنا احنا مستنينك على نار طيب وحياة بسملة عندك تخلص وتنزل البومك لانى زهقت من النت والقاعدة عليه للانتظار ومن الاخر بنحبك موووووووووت

    حبيبك
    محمود فتحى مطر
    الرياض المملكة العربية السعودية
    مصرى والله

    ردحذف
  14. ممكن اعرف الالبوم هينزل امتة لو سمحتوا تردوا عليا

    ردحذف
  15. فؤش حبيب الملاين

    ردحذف
  16. بموت فيك ومستنيك وهسمع بين اديك

    ردحذف
  17. كلنا فى انتظار امير الرومانسية انا واللة وكل منطقة ابو قتاتة بتحبك يا فوش وبتمنالك التوفيق وان انشاء اللة البوم دة هيكسر الدنيا ومزيد من التوفيق والنجاح مع تحيات زيزو ابن ابو قتاتة

    ردحذف
  18. من حق الكبير يتقل ويعمل ما بداله
    فؤش ده حبيبى وانا من اشد الناس الا بتحبه

    ومستعد استناك حتى لو هتعمل كل خمس سنين البوم هستنى برده

    ربنا يوفقك يا حبيب قلبى


    محمود المصرى

    0113443278

    ردحذف
  19. مااااااااااااااشي

    ردحذف
  20. ياااااااااااا فؤش نزل بجد وحشني صوتك بجد لانك بجد بجد ملك الاحساس وبتوصلنا بصوتك لقمه الاحساس انت جامد وانت عارف ان احنا علي ناااااااااااار بجد بلاش يافؤاد الي بتعمله فينا علشان زهقنا من الغناء الهابط ده الحقنا بقي

    ردحذف
  21. بجد نفسى اسمعه

    ردحذف
  22. محمد فؤاد انت غالى علينا اوى عمرو ماهر بيحبك اوى

    ردحذف
  23. عمرو ماهر علام من البحيرة بيحب محمد فؤاد جدا

    ردحذف
  24. حرررررام عليك انت لوبتعمل كوبليه كل شهر كان زمانك خلصت الالبوم انجز خنقتنا

    ردحذف
  25. مستنينوااااااااااااااا

    ردحذف
  26. طيب ايه هنستنى كتير ؟ يلا بقى نزل الالبوم

    ردحذف
  27. اخر كلام في عيد الاضحي ياجماعة

    ردحذف
  28. انا جبت جاز يا فؤاد احنا هنموت و نسمعواااا
    انزل بالابوم واكتسح بقى انا استنيت كتير اوى
    والله بنموت فييييييييييييييييييييككككككككككك
    بس انزل

    ردحذف
  29. شكرررررررررررررررررررررررررا

    ردحذف
  30. حبيب قلبى فؤش انا مستنايك على نار واحشنى قوى انت فين البوم الجديد يا جماعة بسرعة

    ردحذف
  31. يلا انجذو

    ردحذف
  32. ايوه بجد خلاص انا نفسى اسمع الالبوم ده انجزوووووووووووووووووووووووووووووووووو

    ردحذف
  33. كبير عشاق فؤش عمرو مجرد انسان بيقولك انت الهضبه مش حد تانى يا ابن بلدى يا جاامد والالبوم فاضلو اسبوعين
    فؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤش وبس rokatata

    ردحذف
  34. اللى بيحب يكون فى الصدارة لازم يكون موجود على الساحة بالبوم متميز وفؤاد بيجرى فى دمى حتى لو الالبوم الجديداتاخر علينا كفاية انة علم البشر معنى الرومانسية @ محمد المصرى @ الوحة @ قطر@

    ردحذف
  35. خلاااااااص مش قادرررررر يلا بقي يا فؤش فيييين الالبوم يا جماعه

    ردحذف
  36. ميرسى كتير على مجهودك بس انا مستنى الشريط ده من زمان واول ماعرفت ان حبيب قلبى فؤش هينزل الشريط كل يوم بدخل هنا وبرضوا لسه هو الالبوم ده هينزل امتى طيب علشان انا سمعت نغمه من الالبوم واشتقت اكتر للابوم
    ياريت حد يقولى هينزل امتى

    ردحذف
  37. يا جماعه انا بموت ونفسى اسمع صوت حبيب قلبى والغالى على قلبى يالا يا فؤش انا حاسس انو هيكسر الدنيا كلها وهتبقى الملك يا فؤش

    ردحذف
  38. هنفضل مستنيين يا فؤش يا غالى وده يبين اكتر اننا بنحبك وهمبقى وراك لو حتى الالبوك هينزل السنه اللى جايه لا متصدقنيش فى كلمه السنه دى

    ردحذف
  39. اي كلام يتقال مش هايوصف اللي في قلبي ل فؤش

    ردحذف
  40. fouaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaD

    ردحذف
  41. عاملين ايه انا حودة من القاهرة احب اقولكو ولا تامر ولاشيرين ولا اى حد فؤش وبس ويا ريت حد يقولى الشريط نازل امتا عشان انا قاعد على نار مش على الكمبيوتر هههههه وانا مستنيك يا فؤش يا برنس بتاعنا ومهما اقول مش هوفى وبرضو حد يقولى الحفلة بتاعتو الجاية فين وبحبك اوى يا فؤش

    ردحذف
  42. ربنا معاك يافؤش انا بحبك جدا ومستنية الالبوم يلا بقى زهقنا من الانتظار بنحبــــــــك

    ردحذف
  43. السلام عليكم جميعا انا عبده النونو
    بالا يقى علشان انا مستنى الابوم ده من فتره طويله وكل يوم بدخل ولسه برضوا قريبا حد يقولنا الالبوم هينزل امتى علشان انا من عشاق محمد فؤاد وبس ونفسى اسمع الشريط الجامد ان شاء الله هيكسر الدنيا انا مش قادر يصراحه انا سمعت نغمه من الالبوم وسمع صوته وهو بيقول انسى لا بس ما سمعت حاجه تانيه واتشديت اكتر
    بنحبك يا فؤاد

    ردحذف
  44. طول عمرك سلطان زمانك يا فؤش وياريت الالبوم يكون من سلطان زمانك بحبك يا فؤاد
    عبده النونو

    ردحذف
  45. ههههههههههه كل ده يا فؤش انا هموت كدة

    ردحذف
  46. ياريت البوم ينزل عشان انا مستني بقلي مدة

    ردحذف
  47. نفسي حد يجيبلي ايميل محمد فؤاد فؤش هوة ملك الاحساس انا ايميلي king44007@yahoo.com

    ردحذف
  48. محدش عارف محمد فؤاد ساكن فين يا جماعة او رقم تليفونه عشان كنت عايزه فى فرح فى فندق بالنيل

    ردحذف
  49. ياريت حد يقولنا اميل محمد فؤاد او اى حاجه توصلنا ليه
    عاشق محمد فؤاد وبس
    عبده النونو

    ردحذف
  50. الالبوم باذن الله فى عيد الاضحى ....كلام نهائى

    ردحذف
  51. لسه هنستنى كمان لحد العيد كدا حرام الواحد كل يوم بيدخل ويقول يارب يكون النهرده ياريتك ما قولت ليوم العيد بس الالبوم قالو انو هينزل خلال منتصف شهر اكتوبر طيب كدا حرام ولا حلال يا ناس الواحد نفسو يسمع صوت محمد فؤاد لحد ماقربت بسمع محمد كمال كانو فؤاد
    عبده النونو

    ردحذف
  52. اففففففففففف هنستني كل دااا حرام بقي

    ردحذف
  53. محمد فؤاد طبيلة18 أكتوبر 2009 في 6:43 ص

    انابقول نروح لفؤاد ونأخذه ونطلع على فسم الشرطة عشان حرام اللى بيعملو فينا هو عشان بنحبه يقعد يزل فينا mohmadfouad14@yahoo.com

    ردحذف
  54. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  55. الشريط هيكون جااااااااااااااااااااامد اخر حاجة

    ردحذف
  56. انا عارف ان الشريط هيكون حلو اوىبس انا اهم حاجة عندى الكليب لازم تعمل كليب انت احسن حد يعمل كليبات
    يافؤش حبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك
    يافـــــــــــــــــــــــــــــــــــؤش

    ردحذف
  57. يارب يكرمك يفؤاش عشان انت بجد حبيبى اوى وياريت تقول امتى هينزل الشريط بتاعك عشان انا مستنياة على ناررررررررررررر لانك بجد قريب من احساسى اوى فى اغانيك

    ردحذف
  58. بحبك يافؤاد

    ردحذف
  59. (1) خليني معاك
    كلمات : أمير طعيمه ألحان : خالد عز توزيع : خالد عز
    ############################################
    (2) بين أيديك
    كلمات : أمير طعيمه ألحان : خالد عز توزيع خالد عز
    ############################################
    (3) لو هتمشى
    كلمات : أمير طعيمه ألحان : خالد عز توزيع خالد عز
    ############################################
    (4) ساعات بشتاق
    كلمات : أمير طعيمه ألحان : خالد عز توزيع : وسام
    ############################################
    (5) خبينى
    كلمات : أمير طعيمه ألحان : رامى جمال توزيع : أسامه الهندي
    ############################################
    (6) بسهوله كده
    كلمات : أمير طعيمه ألحان : رامى جمال توزيع : احمد إبراهيم
    ############################################
    (7) أنا ليك
    كلمات : أمير طعيمه ألحان : رامى جمال توزيع : مجدي داود
    ############################################
    (8) أنا
    كلمات : نورا ألحان : اشرف سالم توزيع : محمود صادق
    ############################################
    (9) ابن بلد
    كلمات : عزيز الشافعي ألحان : عزيز الشافعي توزيع : خالد عز
    ############################################
    (10)
    كلمات : أيهاب عبده ألحان : توزيع :
    ############################################
    (11) غالى

    ردحذف
  60. حرااااااااااااام كل البينا يضيع عشان اية كل دة شريط نزلة احمد المصرى

    ردحذف
  61. بجد انا تعبت من كتر انتطار الشريط
    محمد فؤاد بجد نجم بحبك يا فؤش

    ردحذف
  62. وحشانى يافوش عايزنى نسمع الجديد منك ياريت ينزل علشان بجد انت وحشتنى قوى قوى ومستنياك ياستاذ محمد فواد حبيبك فرج بندق

    ردحذف
  63. انا نزلت 4 اغانى لمحمد فؤاد بصراحه الاغانى جامدييم اوى ويوم الجمعه ان شاء الله هيكون الالبوم جاهز ومش عايز غير انو يتسمع وبس ده اخر خبر

    (عبده النونو)

    ردحذف
  64. يا ترى ايه الاغانى الى نزلو لمحمد فؤاد البرنس دا

    ردحذف
  65. انا بالتاكيد متابع فوااد ومستنى الشريط
    لكن فواد حيعدى ناس كتير بالالبوم دة
    يعدينى انا عمرو دياب وشرين وتامر عاشور وجنات ورامى صبرى وحماقى وهانى شاكر والعسيلى والكينج محمد منير فواد غيرنا كلنا

    عمرو دياب شكرا

    ردحذف
  66. يا جماعة السيمبلات اللى موجودة فى الصفحة دى مش بتاعت فؤاد دة واحد هايف ومعفن بيقلد صوت فؤاد المشكلة ان صوتة زبالة وباين قوى للى بيسمع فؤاد فعلاً

    ردحذف
  67. ااة اكيد انا سمعت الاغانى دى وطلع مش فؤااد خالص وكمان اغانى فؤااد مش كده خالص وانا عارف صوت فؤاد من بين الاصواات كلهااااااا

    ردحذف
  68. ياشبااااااااااب الالبوم نزل بالسوق انا شايفوه امس

    ردحذف
  69. ايه يا فؤاد فين الشريط نزله بقى بحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووت

    ردحذف
  70. يا رييييييييييييت يا فؤش تنزل البومك بسرعة علشان انا مستنى بقالى كتييييييييييير وانا بحب صوتك اوى اوى

    ردحذف
  71. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  72. هاي انا سامر :

    0192900359

    jack_me999@yahoo.com

    ردحذف
  73. انا بجد بحب محمد فؤد جدا ونتمنى المذيد من التميز

    ردحذف
  74. فؤش يحبيبى بجد حلو اغنية انسى لا جميلة اوى وانتا متميز وربنا معاك ونزل الشريط بقه يا فؤقش كفاية تعذييب حمدالله عاسلامتك وعلى سلامة بيدو ونورتم بلدكم تانى والف سلامة على بيدو ومتزعلش نفسك خالص مستنين البومك يا فؤقش بنحببببببببببببببببببببببببك اوى
    foad lovers
    getarelhob

    ردحذف
  75. مستنين الالبوم ومش هحملة غير من هنا

    ردحذف
  76. وبعدين طيب فى الحيره اللى فى الواحد دى انا قربت انفجر والله ومدايق اوى كل يوم بدخل على النت وبرضوا الشريط لسه ما نزل هما قالو ان اشريط فى عيدالفطر وعدى وقالو هينزل فى عيدالاضحى وهو كمان عدى كدا يبقى حرام ولا حلال انا مش قادر اسمع اغانى خالص ولا ليا نفس انى اسمع ح د غير محمد فؤاد وكل ما بسمع الاغنيتيين الاجداد ببقى عايز اسمع الاغانى التانيه بس هجيبهم من فين ياريت حد يقولنا اخر الكلام هو الشريط بالظبط هينزل امتى وكفايه بقا

    ردحذف
  77. الالبوم نازل في شهر 1|2010 يوم 3 او 4 و علي مسئوليتي هذا الكلام من مصدر جامد جدااا

    ردحذف
  78. يا جماعة ناز ل بس استنو شوية بحبكم والله

    ردحذف
  79. يافؤاد وحشتنا اووووووووى نفسنا نسمع صوتك فى
    اغانى جديدة احنا مستنينك على نار وانشاء اللة الالبوم يكسر الدنيا بس يلا بقى زهقنا عايزينك
    تنزل الالبوم
    وربنا يوفقك

    ردحذف
  80. سلام انا سمعت اغنية من اغانيه حتوحشني دي حلوة اوي بس اللي بشوفو انها مش دارجة في الالبوم

    ردحذف
  81. قلبى وروحى وعمرى فؤاد بجد انتا وحشنا جدا جدا جدا وبجد حرام كدا انا مشتاق للالبوم الجديد حقيقى انا بحبك مــــــــــــــــوت يا محمد انا عرفه ان اسم الالبوم الجديد خبينى ****(أحمد حسين)**** البوب ابو قلب حينين اممممممممممممموه بحبك

    ردحذف
  82. انا عندى نسخة من الالبوم سارقها ومن يرغب الشراء الاتصال على 0143025191 السى دى ثمنو 230 جنية مصرى وللجاديين فقط

    ردحذف
  83. مشكوررررررررررررررررررررررررر

    ردحذف
  84. احنا مستنين الالبوم ان شاء الله

    ردحذف
  85. محمد فؤاد انت طلعت عيل ونحنا بنستنوا فيك حرام عليك
    نزل شريطك ولا حتي لو مش قادر غني حتي اغانيك القديمة
    سمعنا صوتك يا فنان

    ردحذف
  86. الالبوم جامد جدا ومشكوووووووووووووور علية

    ردحذف
  87. السلام عليكم ,,,,اقول لحميده فؤاد انت خسارة في العرب
    فنان متواضع موهوب بحنجرة نادرة وبصوت مختلف لاكن صوتك وحشنا ... وين ايامك يا غلانا طولت الغيبه علينا


    البرنـــــس الليـــــــــبي وماتزعلش نفسك علي الكورة
    الكورة فن وأدب ولعبه يافوز ياخسارة

    ردحذف
  88. لاتبكى نفسى على شئ زه ونفسى التى تملك كل نفسا زاهبة

    ردحذف
  89. يارب المزيد علطول يا نجم

    ردحذف
  90. حراااااااااااااااااااام انا نزلت فيديو لفؤش بيقول فيه ان الالبوم قريب ده غير المسلسل بتاع رمضان وانه هيصور 3 كليبات بافكار جديد

    والله فرحان بالتصريح ده

    و سمعت ان الالبوم خلاص اتسلم و واقف على الاصدار

    ردحذف
  91. واللهى يا جدعان انا صوتى حلو اوى ونفسى اغنى ودة رقم تليفونى 0115067094 لو اى حد لقالى اى فرصة يكلمنى علية ولية الحلاوة واللهى

    ردحذف
  92. صوته مش حلو بس اغانيه كويسه والدليل انه مش بيغني لايف

    ردحذف
  93. بجد حرام عليك انا حموت علشان اسمع الشريط بجد كيده كتير اوي

    ردحذف
  94. انت فنااااااااااااااااان

    ردحذف
  95. بجد انا بحبكاوى يا محمود وانفصالك عنى تعبنى بجد بعد الحب دة كلة امال لو مكناش ولاد عم انا بجد محتجالك جمبى

    ردحذف