تحميل البوم جونى مطر عطشان


تحميل|اغانى|عربى|اجنبى|mp3|البوم|2009|سينجلات
|نغمات|تنزيل|رنات|شعبي|راب|رومانسى|موسيقى|رقص
|افراح|كليب|راديو|

تحميل البوم جونى مطر عطشان 2009
تنزيل البوم مطر عطشان لجونى من مزيكا وعالم الفن
حمل اجدد واحدث البومات المغنى الصاعد johnny باعلى جودة mp3
نزل اغانى جونى الجديدة مطر عطشان مجانا وبدون اشتراك على ماس مزيكا

للتحميل اختار رابط واحد من الروابط الاتية:


Rapidshare
اضغط هنا
او
Mediafire
اضغط هنا
او
MegaFTP
اضغط هنا
او
Megaupload
اضغط هنا

هناك 11 تعليقًا:

  1. البوم فيه كل مشاعر الحرية والحب شكرا SuperMostafa

    ردحذف
  2. طب نعمل ايه ولقانا وداع بنأجل فيه..أغنيةمطر عطشان جمييييييييييييييل قوي الكلام جوني بجد اشكرلي المؤلف وشكراSuperMostafa علي رفع الاغاني الجميلة دي

    ردحذف
  3. rehaf" song is the most wonderful"

    ردحذف
  4. علي فكرة اغنية رصيف روحي بجد ملكة الالبوم وكنت اتمني تبقي أغنيةالهد لانه فيها مزج جميل بين شرقي وغربي ترنيمة وتراث فلسطيني ....شكرا للمبدعين الجدد

    ردحذف
  5. انا فخوره بان جوني يبقي صديقي المبدع اللي حقق حلمه مع هذا الالبوم الرائع واللي لسه بدايه لنجاحات كتير ربنا يملي حياتك نجاح 0صديقتك القديمه مورا

    ردحذف
  6. الكلام بصراحة وهمي ( و عشت ميت ببيت فوق رصيف روحي ) ده ايه ده يا جماعة ايه رايكوا في الكلام ده

    ردحذف
  7. بجد ربنا يخليك و تعمل البومات عطشانه وياريت الالبوم اللي جاي يبقي اسمه مطر مبلول

    ردحذف
  8. انت بجد يا جونى قمر واحلى ما فيك نظرتك وصوتك الرقيق وكلامك المبدع بجد وانا بسمع اغانيك كنت سرحانة جدا فى كمت الرومانسية

    ردحذف
  9. بصراحة انا لو منك اعد فوق الرصيف ومغنيش تانى

    ردحذف
  10. بزمتك ودينك فى حد يغنى للب الابيض والاسمر ان شالله تتسود ع لى عينك روح

    ردحذف
  11. على فكره انا مش سمعت الالبوم بس انا بحاول انزله بس انا حسه انه جمييييييييييييييييييل جدااااااااااااا بسبب التعليقات الجميله دى انت على فكره مطرب ممتاز يا ريت تسنمر فى اللون ده بس على فكره انا سمعت اغنيه مطر عطشان جمده اخر حاجه

    ردحذف